FAQ

Köpa

Hur betalar jag för en produkt?
Du betalar produkten direkt genom att välja Swish eller Visa/Mastercard.

Var hittar jag min produkt?
Du får din produkt skickad till dig i ett mail (kolla skräpposten om du inte skulle hitta) och om du är medlem finns den även under “Nedladdningar”.

Jag ångrar mitt köp!
Tyvärr går det inte att returnera/ångra digitala produkter. Ta kontakt med säljaren om du på något vis är missnöjd med produkten och se hur det går att lösa.

Kan jag handla på Revilo om jag inte bor i Sverige?
Tyvärr går det i nuläget bara att handla inom Sverige.

Hur får jag använda produkterna?
Du får använda produkterna för privat bruk, men får inte dela/sälja vidare produkten. Det är fortfarande säljaren som äger rättigheterna till produkten. Om någon är intresserad av produkten ska du hänvisa till butiken du köpt den i. Läs igenom våra köpvillkor för vidare information.

Jag har hittat en produkt som strider mot upphovsrätten/era villkor. Vad gör jag?
Om du har hittat en produkt som på något sätt strider mot våra villkor eller svensk lag ska du genast rapportera produkten på produktsidan. Du hittar där funktionen “Rapportera missbruk”.

Jag har ett förslag på en produkt jag skulle vilja hitta på sidan. Hur gör jag?
Kul att du har en idé! Maila den till info@revilo.se, så ser vi vad vi kan göra! 

Hur skriver jag ut en PDF?
Du behöver en programvara som kan hantera PDF-filer.
Vi rekommenderar att ni laddar ner Adobe Acrobat reader gratis: https://get.adobe.com/reader/otherversions/

SUPPORT

Jag har stött på problem på sidan. Vem kontaktar jag?
Om det gäller en viss säljares produkt ska du kontakta säljaren i fråga. Om din fråga gäller Revilos hemsida/ teknisk support kontaktar du info@revilo.se

Sälja

Hur blir jag en säljare?
Du registrerar dig helt gratis genom att trycka på “Bli säljare”. Du öppnar då upp din butik
och är redo att börja ladda ner dina produkter.

I filmen nedan följer en instruktionsfilm:

 

Hur sätter jag upp min butik?

I filmen nedan följer en instruktionsfilm:

 

Hur lägger jag till en produkt?

I filmen nedan följer en instruktionsfilm:

 

Hur får jag min utbetalning?
Du som säljare lägger in ditt kontonummer under Instrumentpanel – Inställningar – Betalning – Banköverföring (Hantera). Din ersättning görs via banköverföring den 25 varje månad. Eftersom detta sköts manuellt kan det ta ett par dagar innan dina pengar når ditt konto. 

Hur ska jag prissätta mina produkter?
Du som säljare väljer själv hur du prissätter dina produkter. Du kan välja att lägga ut material gratis och till rabatterade priser. Revilo erhåller 20% i provision (ex. moms). 

Jag hittar ingen kategori som passar mina produkter. Hur gör jag?
Inga problem! Skicka ett mail med önskad kategori till info@revilo.se så kan vi säkert hjälpa dig.